Rejestr działalności regulowanej

Rejestr Działalności Regulowanej – aktualny wykaz firm


Dokumenty od wnioskodawcy

  1. wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zawierający:
    a) firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
    b) numer identyfikacji podatkowej (NIP),
    c) numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada,
    d) określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych,
  2. dowód uiszczenia opłaty skarbowej (oryginał), w przypadku zwolnienia z opłaty należy dołączyć kopię urzędowo poświadczonego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
  3. oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zawierające:
    a) firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;
    b) oznaczenie miejsca i datę złożenia oświadczenia;
    c) podpis przedsiębiorcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania przedsiębiorcy ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz pełnionej funkcji.
  4. w przypadku występowania przez pełnomocnika oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa (adwokat, radca prawny mogą sami uwierzytelnić odpis udzielonego im pełnomocnictwa oraz odpisy innych dokumentów wykazujących ich umocowanie).

Opłata skarbowa:

  • za uzyskanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wynosi 50,00 zł.
  • za zmianę wpisu wynosi 25,00 zł
  • od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii wynosi 17,00 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).
  • za wydanie zaświadczenia o dokonaniu zmian danych zawartych w rejestrze oraz opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia potwierdzającego dane zawarte w rejestrze 17,00 zł
Tytuł wpłaty:
Opłata skarbowa za dokonanie wpisu do rejestru działalności regulowanej podmiotu wykonującego działalność na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY:
na konto Urzędu Gminy w Lanckoronie ul. Krakowska 8, 34-143 Lanckorona
Bank Spółdzielczy Kalwaria Zebrzydowska, Nr konta: 08 8119 0001 0000 0547 2000 0010
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
1 miesiąc
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:
wpis
MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW:
wniosek składa się w Lanckoronie ul. Krakowska 8, 34-143 Lanckorona

Wniosek o wpis/zmianę zakresu wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości